茹 。

茹 。

LOADING.......................

LOADING..........................



COMPLETE .


HELLO EVERYONE........
WELCOME TO MY BLOG .

HERE ARE SOME SIMPLE INTRO ABOUT ME.


NAME YUN LU
AGE 5TEEN
LOCATION PERAK [A.T]


LOOK THROUGH MY BLOG IF WAN TO KNOW MORE ABOUT ME

觉得好看就来个赞吧 :D

Monday, April 18, 2011

我不是傻瓜 懂吗?

部落格开张第三天。

抱歉,我不是傻瓜
请别把我像傻瓜般对待........

当你很相信一个人的时候,但他/她却把你当傻瓜,
那种感觉,真的伤透了心.....

只要体会过,才会懂。

我懂了。

我说的也许是爱情也许是友情,或者连友情都算不上。

什么都不想说,

只想说

你很贱。 这是事实。

请别对号入座.....“虽然我知道一定会”


欺骗我的人,都没有好下场。


我这一辈子,最讨厌的就是欺骗我的人.....

对不起我的,也一样。

其实有没有对不起我,自己心里知道,我不想说。



其实有时候,人生就是这样。

风风雨雨是难免的,可是有些事情真的可以避免的....

只是看要不要罢了。



其实做神秘的人也好,一点线索也不留下,

就不能让任何人对号入座了。 哈 :D ["我也很贱"]


你你你,我恨你。我真的恨死你。

你这个贱人。 我在你的面前还是会跟你像平常一样的。

因为我是双面人......"学你的" 做一次copycat没关系 :D

AN EYE FOR AN EYE嘛 ^_______^ 呼呼 lak英文 哈哈:D


英文篇:

Damn ... Same thing happened again in the school .
The " TEACHER " scold us MAWAS AGAIN ..
HEY ? I thought "TEACHER" ask us to be well-manner ?
LOL, then i don't think he should scold us like that .

SOMETHING FUNNY IS ABOUT THE DINASOUR ......
Hahahahahahahhahahah can't stop laughing .
SEE .


"KEPALA KECIL BADAN BESAR " OLEH ITULAH DIA PUPUS .


==“”IS IT FUNNY ? YEA FOR ME . LOL .


Damn again....I had prepared for my speech for many times ,
but the assembly just dismiss like that ?? O.o
All right...IT'S OK.

Something was getting me mad.
Keep scolded by my class teacher , WT.F....K
I don't wan to be monitor !!

PLEASE FIRE ME........
BECAUSE I HAD FAILED TO FIRE YOU =3=

Still nid go see principal, write letter , AND DAMN MANY THINGS.

Haiz. and still one thing make me felt very sad....

NO ONES KNEW IT AND MAYBE I WILL KEEP IN MY HEART FOREVER . :]


嘿嘿。。我的英文不好啦==不要见怪==
但是有些字不懂华语怎么写,所以就用英文啦^^



我真的很没用,连他是我的我都不敢说。

因为某些原因。

我的心情到底谁能理解?

唉,算了吧。。 。

傻婆他开心就好。


我没有要让全世界知道你的不好。

你很好,是我不好。

No comments:

Post a Comment